Customer Reviews for U-Haul Moving & Storage at Austin Hwy

5,176 comentarios

2390 Austin Hwy   San Antonio, TX 78218
(@ Perrin Beitel Rd)

(210) 656-2014

Horarios de la ubicación

  • Lun. - jue.: 7 a. m. - 7 p. m.
  • Vie.: 7 a. m. - 8 p. m.
  • Sáb.: 7 a. m. - 7 p. m.
  • Dom.: 9 a. m. - 5 p. m.

Servicios en esta ubicación:

Contáctanos

(210) 656-2014

2390 Austin Hwy
San Antonio, TX 78218
(@ Perrin Beitel Rd)

Servicios en esta ubicación:

Horarios de la ubicación

  • Lun. - jue.: 7 a. m. - 7 p. m.
  • Vie.: 7 a. m. - 8 p. m.
  • Sáb.: 7 a. m. - 7 p. m.
  • Dom.: 9 a. m. - 5 p. m.
  • Inspección gratuita del remolque
  • Pago del propano en la bomba
  • Devolución del cliente 24 horas
  • Almacenamiento de bote
  • Almacenamiento de RV
  • Almacenamiento de vehículos

Testimonials From Recent Customers

Los comentarios de los clientes son muy importantes para nosotros. Utilizamos estos comentarios para guiar nuestros esfuerzos y mejorar nuestro servicio. Todo lo que sigue es directo de nuestros clientes, sin ningún tipo de filtro o edición por nuestra parte.

Overall Rating:

Los comentarios sin texto actualmente están ocultos. Mostrarlos como visibles. Ocultarlos

Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

CARLOS M. 
Clasificación:
3.0

El cliente no dejó un comentario.

Victor H. 
Clasificación:
5.0

I love this uhaul place and location and its mangered very well

IRENE J.  |  First Impressions 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Ryan B. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

TYISHA F.  |  First Impressions 
Clasificación:
4.0

It was good, thanks for checking us in after 7:30p today.

CAMILLE G. 
Clasificación:
5.0

Ray was so professional and kind. I would recommend RAY. He gets you setup and he's extra nice.

IRENE J.  |  First Impressions 
Clasificación:
1.0

The truck was old and beat up, headlights barely worked. I was called the previous day and told the truck was loaded and ready for me when I got there the next morning. When I showed up the truck was not ready and there was confusion if they had the equipment that I rented. After 30-45 min wait they finally brought the truck out it was low on gas and I had to stop to fill up the tank. I also had to return the truck with an 1/8th a tank of gas than I received it with. I have rented with uhaul before and always was an easy and professional experience until this time.

James O. 
Clasificación:
1.0

El cliente no dejó un comentario.

MELISSA H. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Kyle C. 
Clasificación:
5.0

Nicest staff!

Rita S. 
Clasificación:
2.0

Even though we'd moved out & turned in the gate key card on 12.31.21-Friday & we were told we'd get an email receipt that following Monday, it never came. Instead we got emails saying "your next rent payment is due". I called complaining to an operator, who left a message for the store, that we'd already moved out of the unit. No one from that uhaul ever called us back. It's now 14 days later & still no receipt, nor proof that they'd even checked the unit we'd vacated, yet. There were often employees just standing around when we'd stopped in during our rental period there too. I'd think they could be checking vacated units, etc. Lazy, slow employees!

sarah s.  |  Overall Experience 
Clasificación:
5.0

Amazing experience. Excellent customer service and incredibly helpful and friendly.

Julie S. 
Clasificación:
4.0

Although it states it's a 24/7 return, they only allow returns during business hours

Megan S. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

adelaida p.  |  Overall Experience 
Clasificación:
5.0

Mr. Ray Accurso and his staff are great ! The customer service is always top notch.

LARRY D. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

FRANCISCO L. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Al D. 
Clasificación:
5.0

The general manager is wonderful! He was very friendly and helpful, the world needs more people like him.

ANISSA R. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Rosie A. 
Clasificación:
3.0

The van I rented had 2 maintenance reminders flashing,, although my use was brief (under 10 miles) so it did not affect me. Your mobile check-in was ahorrendous waste of my time, as the local agent had to actually do it. Your system refused my alternate contact number, and provided no remedy -- truly an absurd and uneeded step, given all of the other verification I provided

James C. 
Clasificación:
5.0

Both employees were extremely helpful and friendly. Very efficient.

Maryetta C. 
Clasificación:
3.0

New hire messed up drop off location

charles S. 
Clasificación:
5.0

The two people that took care of me in the front they were very nice people to help me the best they could and when I return the truck the one who took it was very nice to me yes I will recommend this place 100%

tabora N. 
Clasificación:
1.0

Was sent to farther location than originally scheduled due to truck not being available after booking it, only to be told once I arrived at the San Pedro location that Austin hwy location had truck. Then rep did not walk and inspect truck with me. Also rep left a padlock on back of truck that I did not see until I arrived to load truck. Upon returning, rep said he would credit me for inconvenience but the charge remained the same

JACOB O. 
Clasificación:
1.0

I order a pick up truck and trailer a few days prior from when I need it well a day before my pick up date I get an email stating my reservation was canceled? So I call and ask about it they fix the issue then on top of that they say oh you will have to go to another location for the rentals the next day I arrive for my pick up truck and trailer which out of pocket would have been roughly $45 this Austin highway location tells me that they are not allowed to rent out the pick up truck and trailer together that its not allowed by the company? The funny thing is it was HR who helped me put the order together so these people are telling me that they can give me a 15ft box truck that cost double in price.....Well I'm a contractor I had a job to get done with no time to complain so I take it im almost to the job site I get a call from the Austin highway location they say Mr Mireles we are sorry to say we sent you off in the wrong truck please come back so we can switch it out after returning the truck and getting back to the job site before you know it I have lost $350 in time the next day I call to complain about the whole situation and they say we are sorry we will give you a $50 credit that will return to your card and that the Austin highway location should have allowed me to take the pick up truck and trailer. I returned the 15 ft box truck today look at my account to see that I was charged additional $49.44 plus $104 and some change. To Reenterate I didn't get the equipment as requested I didn't get the price I was quoted I was charged multiple times they make late and lose money on a job and the equipment was not full on gas the equipment didn't suit my needs it made our job extremely difficult I would not recommend this location or company to anyone.

JOSEPH M. 
Clasificación:
3.0

Crew at return was ridiculous over gas guage. Only traveled 4.5 miles and was charged $7.00 for fuel. All the etras i rented, turned in early and they ding me for 2 gals of gas. Cheesy!

Richard R. 
Clasificación:
1.0

I had a reservation, but the manager locked all the keys and was not in the store , so I had to waste my time , the staff was friendly and that made me feel welcome, honestly the manager was not doing his job in fact he never apologized!

Eduardo L. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

JOSHUA H. 
Clasificación:
5.0

Owner was so kind and helpful! Glad they had what I needed

Carina D. 
Clasificación:
4.0

El cliente no dejó un comentario.

Dean P. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Charles L. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

MARK D. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

HECTOR C. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

nselmo M. 
Clasificación:
1.0

I had a reservation for a cheaper quote and I was ignored and charged more. When I walked in employees were arguing who's going to service me. The lady who did service me was cussing. Customer service was horrible. I was not heard and I was embarrassed.

shayla B. 
Clasificación:
4.0

El cliente no dejó un comentario.

Tim H. 
Clasificación:
5.0

The staff was excellent! Very friendly and helpful. The whole process was great. Ray made it quick and easy your are lucky to have an employee like him.

Adrienne G. 
Clasificación:
3.0

El cliente no dejó un comentario.

brandy V.  |  Overall Experience 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

CAROLYN M. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Claudia F. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Dewey S. 
Clasificación:
5.0

For the GM to treat/talk to each customer in the same manner no matter what color they are. The rest of the staff was great.

Ginero O. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Anthony M. 
Clasificación:
3.0

The owner advised me that the trailer I reserved was not available. Only after I requested the $50 (U-haul policy for not having reserved equipment) then he reluctantly agreed to rent me the trailer that I reserved. Upon return the owner tried to add a $5.00 fee for safe trailer rental fee. After a brief confrontation he reluctantly removed the fee. I feel they have a great service for a good price, customer service lacks.

James W. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

david H. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Juan C. 
Clasificación:
5.0

Nothing, quickest drop off I have ever made. Very impressive.

James J. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

marie R. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Mark P.  |  First Impressions 
Clasificación:
5.0

just a little more time...

HILDA B. 
Clasificación:
5.0

Smooth & quick drop-off. Was great!

GREGORY A. 
Clasificación:
5.0

Trailer need some new parts and it was rusty handles and they have other but I got the worse one and it was to long to crank down and a panel missing on trailer Needs a inspection of the trailer before sending out on outer state trips vThsnks

johnny R. 
Clasificación:
3.0

correct items on trailer unit first.

JACK Y. 
Clasificación:
1.0

Staff extremely rude! I attempted to speak to a employee and was completely ignored. Literally walked right past me. Overcharged my cc with 0 warning...under inflated tires...leaking vehicle...

BRIAN C.  |  Overall Experience 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Gregory W. 
Clasificación:
5.0

It was all good nd the person that helped me was real nice nd i was out of there like in less then 5 minutes while he checked the truck nd contract thank u

Jose C. 
Clasificación:
5.0

Extraordinario servicio al cliente

Raizo M. 
Clasificación:
3.0

Friendlier hello would be nice! Hello, welcome to uhaul how may I help you today.

Robert L. 
Clasificación:
5.0

I also had to the Store Operator Owner..The Service he provided was Outstanding. I would recommend him Highly.

LESLIE C.  |  First Impressions 
Clasificación:
5.0

None was excellent!

Rogelio T. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Ramon V.  |  First Impressions 
Clasificación:
1.0

Reported leaking roof in April, was told it would be fixed, it wasn't, said that they would get me a different unit, never did, still leaking in on my belongings in November, lost a great deal to water damage and mold, which I am allergic to. Took pictures and videos of my unit , things full of water from the leaking roof and damaged items as I try to salvage precious things.

Patricia M.  |  Overall Experience 
Clasificación:
5.0

First: Thank You Jesus for allowing UHaul to have had the trailer that we needed. It was perfect and dueable. Customer service was awesome inside and outside. We are very pleased. Thank y'all for all you do for everyone.

Daniel V. 
Clasificación:
5.0

It was the best place and price to get anything I need for moving or hauling are Towing I recommend this place everybody I know that needs to get things done this is the place thank you very much Ray and his crew hard-working work environment helpful and honest people

fernando g.  |  Overall Experience 
Clasificación:
5.0

Ray was great

Stephen H. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

jessica c.  |  Overall Experience 
Clasificación:
5.0

the manager and the staff gave us excellent service!

sandra r.  |  First Impressions 
Clasificación:
1.0

El cliente no dejó un comentario.

Kamal P. 
Clasificación:
1.0

Well i was told i could not do a night drop so i was charged a day and a half because i couldnt do the night drop and after paying additional 89 dollars for the half day i was told i could have dropped it off at night for only 20 dollars so im upset i was lied to and charged 69 dollars extra for a lie.

BELDE A. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Patrick M. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

kim V. 
Clasificación:
5.0

Gas gage was broken but they didn't know because it was a self pick-up 24/7 thing

William M. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

SIMON G. 
Clasificación:
5.0

Staff and owner were polite and very efficient! I had a great experience with this location

Richard S. 
Clasificación:
5.0

Everything was excellent and a clean store

pedro Z. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Patricia R. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

JAMES M. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Jason F. 
Clasificación:
5.0

Service was excellent!

Kathy L. 
Clasificación:
5.0

Staff went out of their way to make our experience a good one. The Berle man in charge was professional and very helpful.

Elizabeth P. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Cecil K. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

linda N. 
Clasificación:
5.0

Friendly staff. Enjoyed renting a UHAUL from this location.

Hassie L. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

JOSHUA A. 
Clasificación:
3.0

El cliente no dejó un comentario.

Trevon G. 
Clasificación:
1.0

Dont over charge them

ELIZABETH C. 
Clasificación:
4.0

El cliente no dejó un comentario.

STEVEN G.  |  Overall Experience 
Clasificación:
4.0

El cliente no dejó un comentario.

DOUGLAS S.  |  Overall Experience 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

ESMERLIN B. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Douglas R. 
Clasificación:
5.0

Diaappointed that rental location was changed at last minute which left no alternative but to accept the new location which was extremely inconvenient. There was no further concessions to allow for an alternate drop off location.

Sally G. 
Clasificación:
5.0

I appreciated the very efficient check in process.

Tommy J. 
Clasificación:
5.0

Very nice your man checked us in Thank you

Charles A. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Jesse H.  |  Online Move In 
Clasificación:
4.0

El cliente no dejó un comentario.

Lawrence R. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Miguel P. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

DENNIS C. 
Clasificación:
5.0

Excellent service - highly recommend.

Pamela P.  |  Overall Experience 
Clasificación:
4.0

Easy to work with very accommodating when I had to call and add days also very helpful when we had a breakdown it took a while to get hold of somebody but after we got hold of somebody they worked everything out very well for us us

yvonne W. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Javette S. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

SEAN N. 
Clasificación:
3.0

El cliente no dejó un comentario.

Jerry F. 
Clasificación:
5.0

The manager was excellent and very professional checking me in and out. There was very little wait-time coming and going.

Fredericka Y. 
Clasificación:
1.0

Consider and refund clients money if they don't end up using the truck

Galving B. 
Clasificación:
5.0

Tie chain was missing on one side of two dolly Other that that, my experience was great

Rick P. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Kay M. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

ANTHONY C. 
Clasificación:
5.0

Derek was very professional

GARY G. 
Clasificación:
1.0

The trailer was caked in mud on the inside and outside. I had to sweep it out since I was moving furniture that I did not want dirtied and did not have time to rinse it out. One of the left tires was low on tire pressure.

JASON F. 
Clasificación:
3.0

The General Manager did his best to try and salvage what had been a disastrous situation - My original reservation was bumped to another location and that trailer was not road worthy at all, so eventually after my entire day was lost, I ended up at this location. Melissa was completely unhelpful and made matters worse, causing the general manager to step in and fix things.

MILES M. 
Clasificación:
5.0

Staff are very friendly and helpful.

haiming Q. 
Clasificación:
5.0

The workers were very helpful and nice.

Ashley H. 
Clasificación:
5.0

Thank you for always in great driving conditions

Nelida A. 
Clasificación:
4.0

The truck I drove seem to not be able to shift gears when you're accelerating from slow to faster work the engine very hard. Also I used 1/8 of a tank of gas going 6 miles and they wanted to charge me $10 because I didn't sell it up I couldn't put that little bit of gas in a car or a truck so it looks like I would be giving you guys a gallon of gas for someone else but I guess that's the contract even though I don't necessarily agree with it

Patricia R. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Joseph B. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

THOMAS DAIN B. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Edward S. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

David S.  |  Online Move In 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

lorna w.  |  First Impressions 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Gwendolyn H.  |  First Impressions 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Enrique C.  |  First Impressions 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Marisela F.  |  First Impressions 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

JEFF H.  |  First Impressions 
Clasificación:
5.0

Thank You!!! The service was excellent..,

winston s.  |  First Impressions 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Nikambri T.  |  First Impressions 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Christopher P.  |  Online Move In 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Donald G.  |  First Impressions 
Clasificación:
5.0

Ask me to rate when I move out of your storage. That would be more legit in my opinion.  Just sayin! ✌

Eric C.  |  First Impressions 
Clasificación:
4.0

Mr Ray was there great person and persisted to make sure the customer is please.

James M.  |  First Impressions 
Clasificación:
5.0

Good Customer service

Mark G S.  |  First Impressions 
Clasificación:
4.0

Thanks a bunch for your services

Kara B.  |  First Impressions 
Clasificación:
5.0

Very friendly staff

DOROTHY S.  |  First Impressions 
No se han enviado comentarios para esta ubicación.

Servicios adicionales en esta ubicación

  • Ícono de camión de mudanza
    Camiones para mudanza

    ¡Tenemos la mayor selección de camiones nuevos!

  • Ícono de remolque
    Remolques y remolcado

    ¡Se puede obtener nuestros remolque utilitarios y de carga desde $14.95!

  • Ícono de autoalmacenamiento
    Autoalmacenamiento

    ¡Tenemos la mayor cobertura en América del Norte!

  • Ícono de contenedor U-Box
    Contenedores U-Box®

    ¡Enviamos de un lado al otro de la ciudad o del mundo!

  • Ícono de suministros de mudanza
    Suministros de mudanza

    ¡Venedemos cientos de productos para que las mudanzas sean más simples!

  • Ícono de enganche para remolque
    Enganches para remolque

    ¡U-Haul es el instalador de enganches N.° 1 de América del Norte!

  • Ícono de propano
    Propano

    Propane service delivered straight to your door!

Volver
arriba