Customer Reviews for AL AMAAN Supermarket
(Distribuidor de U-Haul del vecindario)

1,873 comentarios

20 Nugget Ave Unit 10   Scarborough, ON M1S3A7
(McCowen Rd one block north on Sheppard)

(416) 491-0068

Horarios de la ubicación

  • Lun. - sáb.: 10 a. m. - 6 p. m.
  • Dom.: 10 a. m. - 2 p. m.

Servicios en esta ubicación:

Contáctanos

(416) 491-0068

20 Nugget Ave Unit 10
Scarborough, ON M1S3A7
(McCowen Rd one block north on Sheppard)

Servicios en esta ubicación:

Horarios de la ubicación

  • Lun. - sáb.: 10 a. m. - 6 p. m.
  • Dom.: 10 a. m. - 2 p. m.
  • Devolución del cliente 24 horas

Testimonials From Recent Customers

Los comentarios de los clientes son muy importantes para nosotros. Utilizamos estos comentarios para guiar nuestros esfuerzos y mejorar nuestro servicio. Todo lo que sigue es directo de nuestros clientes, sin ningún tipo de filtro o edición por nuestra parte.

Overall Rating:

Los comentarios sin texto actualmente están ocultos. Mostrarlos como visibles. Ocultarlos

Clasificación:
5.0

Everything was great

John V. 
Clasificación:
4.0

El cliente no dejó un comentario.

siva S. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Om P. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Michele U. 
Clasificación:
3.0

Be VERY EXPLICIT re ALL charges expected to customer also if rental is for a day 24hrs then don't ask how many hrs van needed by customer. CUSTOMER pays $19.95 for 24hrs then thts what Company is to honor.

Arylene O. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Hao J. 
Clasificación:
1.0

They put in 19.99 and then after that they charge extra I didn't know

KRASHNAROOPAN S. 
Clasificación:
1.0

They ever pick their call. I was there to drop off the truck no one was there the person said he'll be back in 20 minutes i waited for over an hour and called he didn't pick i dropped the key in the box only of them. to charge me 2 days extra even though it was 1 day extra. However, I never got back the overcharge on my credit card from the initial payment and they still charged me 2 full extra days plus cleaning. Their service is the crappiest. I also called to even rectify the bill no one still picked. 20 Nugget Ave is absolute crap.

Obiora I. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Steven S. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Giulio Ching Kon H. 
Clasificación:
5.0

Lovely customer service.

abdullah C. 
Clasificación:
1.0

El cliente no dejó un comentario.

Basel A. 
Clasificación:
4.0

Great service. No hassles and the option to purchase meat... cant beat that :)

Matt S. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

abdullah C. 
Clasificación:
5.0

N/a

Kumaran A. 
Clasificación:
1.0

Terrible customer service

Ashwin K. 
Clasificación:
2.0

The dolly that was reserved wasn't available so we had to moving without that and I was charged for insurance coverage despite of denying it at the pick up location. Can you process the $15 refund?

Noorali L. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Pardez M. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Sutharsan S. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

TAYO A. 
Clasificación:
2.0

The rental van smelt like dead meat and fish. I would like to get a call back from a uHaul manager on this.

SANJAY S. 
Clasificación:
3.0

El cliente no dejó un comentario.

Udo J. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Tommy C. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

DING Z. 
Clasificación:
5.0

the office was closed when i returned the trailer at 3pm on Friday. I hope they know i returned it.

Ken C. 
Clasificación:
2.0

The heater in the cabin was not working. It was cold yesterday and alotnof snow and windows defroster or heater didn't work. Very unsafe condition and not satisfied. Had to roll down window to get the windows to defrost. Very difficult to drive. When I told the reception about the problem this morning, he said he knew about it but didn't bother apologizing or giving any sort of compensation. This was very jeopardizing for my life and those on the road as well. This is a serious safety issue and I will be submitting a claim to uhaul head office and also posting this on my social media.

Waqas Q. 
Clasificación:
5.0

Nice service 5 stars

svakurunathan A. 
Clasificación:
3.0

El cliente no dejó un comentario.

carlos C. 
Clasificación:
2.0

Hello dear customer service. I am very disappointed with your service. I have been U-Haul customer for over 10 years…. I haul at 2541 pharmacy Avenue made me Lost $85 … because the truck wasn't ready at 2 Pm and I was there with my movers …and they were charging me $35 per hour for each person . I had 2 moving helper on that day … Make the story short … at that location they couldn't provide me a truck and we were sent to another location about 10 kilometer further east …. I lost so much money …. I lost the elevator cuz it was booked till 5 pm and were very LATE :(((( We got to the building at 4:15 pm …. How can I do moving in 45 mints ☹️☹️ I lost over $140 … because my mover left me and I had NO CHOICE to park the car for paid parking and I paid $20 for parking …. I had a Terrible experience and I won't ever forget what u haul did to me …. If you want to talk to me , you can call me at my cell My number is 647 514 2738 Regards Ali Azma , nick name ( Alex )

Alimohammad A. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Vincent D. 
Clasificación:
5.0

Excelente

MOHAMMEDARIFUL H T. 
Clasificación:
1.0

El cliente no dejó un comentario.

silbina F. 
Clasificación:
3.0

Vehicle had previous customers property (gloves/masks) in it. Did not seemed to be cleaned between customers. Office seemed to be an afterthought. Not very professional.

Robert J. 
Clasificación:
1.0

Hi I'm very disappointed with this location, 20 Nugget Ave Unit 10 on Scarborough. The vendor at this location inflated the price on our rental by accusing the client of leaving the ental in a mess with sticky tapes and dirty black masks. The rental was used souly for transporting a sofa from point A to point B and was returned in clean condition as expected. We are extremely disappointed with their services. Be diligent in renting from that location so that you don't fall into the same situation as we did.

selein A. 
Clasificación:
4.0

I know that people are tired but there is nor replacement for a good customer service experience.

Neil Z. 
Clasificación:
4.0

El cliente no dejó un comentario.

Krutik B. 
Clasificación:
5.0

All is fine, Thank you so much.

akhlaqahmed R. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Nilsan P. 
Clasificación:
4.0

Very satisfied

JEANGUY D. 
Clasificación:
5.0

Very polite and professional !

Mohammed hasan K. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

syed H. 
Clasificación:
1.0

Scammers. The fuel level was the exact same when i grbbbed it. They charged me extra for fuel

Haider A. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Michael R. 
Clasificación:
1.0

El cliente no dejó un comentario.

BHAVESHKUMAR G. 
Clasificación:
3.0

El cliente no dejó un comentario.

David A. 
Clasificación:
3.0

El cliente no dejó un comentario.

Fatima A. 
Clasificación:
3.0

El cliente no dejó un comentario.

Christopher W. 
Clasificación:
1.0

The truck floor was soo dirty but after returning the truck I forgot two pillows inside which were used as padding for my furniture. Got a shock this morning when I saw a $25 Cleaning Charge to my credit card. That is just absurd given the state I found the truck in, all he could have done was remove the pillows and throw them in the garbage. I am so pissed with Al Amaan I will never go back to his rental again. Totally unacceptable behaviour on his part.

wellington K. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

efremn S. 
Clasificación:
4.0

El cliente no dejó un comentario.

Naveen K. 
Clasificación:
1.0

This location is messy and it's staff are unprofessional and lack customer service skills. I certainly would NOT recommend this location to anyone!

Britta S. 
Clasificación:
2.0

The location is very poorly maintained.

Monice M. 
Clasificación:
4.0

El cliente no dejó un comentario.

Gokuldas K. 
Clasificación:
4.0

El cliente no dejó un comentario.

ERICK K. 
Clasificación:
5.0

Awesome service awesome personnel, don't remember his name.

KHALID K. 
Clasificación:
1.0

I picked up the truck today morning and I noticed there was a hole on the top of the truck. And today was raining and all my furniture became wet. So I believe this location not checked the truck before giving up to the customer. Wich is really bad

Tanyos B. 
Clasificación:
1.0

Be nice

tchathieuewane G. 
Clasificación:
1.0

El cliente no dejó un comentario.

TAWFEK R. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Sivanesan K. 
Clasificación:
5.0

Awesome customer service 👏!!!

emmanuel Y. 
Clasificación:
5.0

Very good service Good location Good employee I'm recommending every one

Rahib R. 
Clasificación:
2.0

El cliente no dejó un comentario.

Cesar B. 
Clasificación:
1.0

Charged 20$ extra for fuel even though i fuel the tank more and got charged 7$ for furniture dolly which they didn't even provide me. Worst customer service. Would never recommend this location to anyone. Because of the meat shop beside the uhaul counter, it smells so disgusting while waiting for the uhaul turn.

Rahul C. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

dawan P. 
Clasificación:
3.0

This location is very dirty and disorganized. I was asked to go find my vehicle rather than an employee bring it up and walkthrough the vehicle condition.

Wade B. 
Clasificación:
5.0

The truck smelled stink of old smoke. The last driver must have been smoking in the truck. It's was not a pleasant experience driving

DIAKHIA L. 
Clasificación:
3.0

The vehicle could be in miles but not on the paperwork. In Canada, we better have it in km. Gracias.

BHUVANESHWARAN T. 
Clasificación:
5.0

Work on the building inside & outside, Scarborouhg needs a great beautiful location. Great service from this location.

NESTORJ P. 
Clasificación:
4.0

El cliente no dejó un comentario.

Barrington W. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

MEIGUO L. 
Clasificación:
4.0

The truck needs to be fixed. It is very rough.

Kyle O. 
Clasificación:
5.0

Very friendly and helpful when I was confused why the original drop location didn't exist.

Marian T. 
Clasificación:
3.0

El cliente no dejó un comentario.

david O. 
Clasificación:
4.0

not a lot

doug T. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Devon S. 
Clasificación:
1.0

Disgusting environment, equipment next to smelly refuse bin, poor service - understaffed, kept waiting, attendant did not cover nose with mask. I was told I'd get help hooking up the unit, help never arrived.

Larry P. 
Clasificación:
1.0

If customers having problems they are not ready to solve them, rude service and i tried calling and talking to them they asked me to call back in 10 mints so i did and i was on hold for long time could hear him doing his own other stuff while i was asked to wait,

Sarbjeet S. 
Clasificación:
5.0

Nothing it was a pleasant experience,stress free.

adrian M. 
Clasificación:
1.0

Break doesn't work, body is shaking so much unsafe for driving.

MOHAMED N. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Hao J. 
Clasificación:
3.0

Never use U-Haul

Kevin B. 
Clasificación:
1.0

I was over charge for my mileage by 7 km Definitely will not be using uhaul again.

Edward C. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Ashfaque S. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

BHUVANESHWARAN T. 
Clasificación:
5.0

Good experience

raunak S. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Bohao X. 
Clasificación:
2.0

Could be better in customer service, explain more details in pricing or how it charge. Customer oriented instead of just talking between 2 staff. Prepare the tools what customer needs or requested instead of asking the customer to get it themselves from somewhere.

Man Chung W. 
Clasificación:
3.0

El cliente no dejó un comentario.

THAVAKUMARAN R. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

COLIN Z. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

MOHAMMAD A. 
Clasificación:
4.0

El cliente no dejó un comentario.

David B. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

JAFFAR H. 
Clasificación:
1.0

The equipment I reserved was not actually available. Had to upgrade to a more expensive unit. In my reservation I declined insurance and again declined insurance checking out at the store. I was charged for insurance anyway by the store. I was not provided detailed cost of the rental at checkout so i was not aware of the extra charges. I have not been reimbursed. The trailer had not been cleaned of left over gravel from a previous rental. No notations were made of existing damages to the trailer at checkout. Shoddy poorly managed location.

TOIVO T. 
Clasificación:
5.0

I love this location Why Because very warm welcome to customers all the time Keep it up AlAman

Bhupinder A. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

VITTORIO P. 
Clasificación:
4.0

Back of the vehicle was very dusty. Lots of water or some kind of liquid in door handles.

Paula M. 
Clasificación:
1.0

staff was friendly, did their job fine, however the store inside smelled terrible.

pierre H. 
Clasificación:
5.0

Keep the trucks clean

TITUS A. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Jing Y. 
Clasificación:
5.0

El cliente no dejó un comentario.

Robin R. 
No se han enviado comentarios para esta ubicación.

Servicios adicionales en esta ubicación

  • Ícono de camión de mudanza
    Camiones para mudanza

    ¡Tenemos la mayor selección de camiones nuevos!

  • Ícono de remolque
    Remolques y remolcado

    ¡Se puede obtener nuestros remolque utilitarios y de carga desde $14.95!

  • Ícono de suministros de mudanza
    Suministros de mudanza

    ¡Venedemos cientos de productos para que las mudanzas sean más simples!

Volver
arriba